No arribo al orgasme...
Hola adolescents,
La cosa és que quan ho faig amb el meu novio crec que no arribo al orgasme, ni tampoc quan em masturba al clitoris, no sé pero quan ho fa ell doncs em molesta, i ho ha intentat de moltes maneres i cap em dona plaer. En canvi quan ho faig jo sí que em dono molt de plaer i arribo al orgasme. No sé perquè em passa això.
Gracies.
Mariona Busto

Hola M.C.A!
Fixa't que passa de diferent quan estàs tu sola masturbant-te, de quan esteu els dos mantenint relacions sexuals. Segurament quan estàs tu sola estàs més centrada en el plaer, en l'excitació, en allò que t'agrada... no has de pensar en res més que això, oi? Què passa quan estàs en parella? És probable que estigueu més pendents del que hauríeu d'estar sentint, d'arribar a l'orgasme, de l'altra persona, etc.
Pensa que és normal que la cosa no sigui "tan fàcil" com quan tu estàs sola, però és important que aprengueu a centrar-vos en allò que esteu fent, en allò que us excita, i que puguis ensenyar-li, de mica en mica, com t'agrada estimular-te. Com et dèiem no oblideu que el gran òrgan sexual és el nostre cervell, per tant, centreu-vos a gaudir i passar-vos-ho bé i tindreu una part molt important guanyada.
Esperem haver-te ajudat una mica!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat