És normal no?
Doncs a veure, tinc 18 anys i encara sóc verge, la veritat es que tan em fa ser-ho com no ser-ho, he fet altres coses com palles, mamades, m'han fet dits... però fer-ho per mi es algo més seriós, vull esperar-me al moment correcte. La cosa es que quan em fan dits molts cops es com que em tiro enrere, el que vull dir es que em fa mal, pero bueno tot i així segueixo. El meu dubte es, es normal que em fagi mal? Entenc que ho haig de notar, però si només que em posin dits ja em fa mal, em pregunto com serà el dolor quan ho fagi el primer cop... i després, moltissims cops quan m'han ficat dits he hagut com mig fingir algun orgasme, es normal que molts cops no senti plaer?
Mariona Busto

Hola lauxclau!
Si estàs sentint dolor, és molt normal que no sentis plaer ni arribis a l'orgasme.
També és important que si quan t'estan introduint els dits et fa mal, que puguis dir-ho per tal de "corregir" la tècnica, potser és aquest el motiu del dolor. Proveu de fer-ho diferent, d'anar més a poc a poc, etc.
Amb la masturbació no hauries de sentir dolor, per tant és important comprovar que la zona estigui ben lubricada, que hi hagi excitació suficient perquè no et faci mal. Sí que és cert, que la primera vegada que hi ha penetració pot fer una mica de mal pel trencament de l'himen, però el dolor no hauria de persistir. Així doncs, si veus que el dolor no desapareix, sempre recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat