masturbació femenina
holaa
el cas es que fa com dos o tres anys que em masturbo acariciant el clítoris, mai m'he fet dits i mai me'n han fet, però me'n he cansat i m'agradaria poder fer-me dits, el que passa es que ho he intentat uns quants cops, però mai noto cap sensació de gust. crec que no en sé i m'agradaria que m'expliquéssiu com es fa,com ho puc fer ja que ho he estat provant, buscant vídeos de com fer-ho...
i siusplau no em digueu que acariciar el clítoris dona més plaer ni res d'això, perquè tot i que ja ho sé, vull provar coses noves.
gràcies.
Mariona Busto

Hola anonima62!
Com saps la vagina no té tanta sensibilitat com el clítoris, per això, no sents el mateix que quan t'acarones el clítoris i els seus voltants.
Si tens ganes de masturbar-te introduint-te els dits dins la vagina, no hi ha cap problema, comença a poc a poc, pots introduir i treure, a veure què sents. També pots palpar les diferents zones de l'interior de la teva vagina, i anar descobrint si hi ha alguna estimulació que t'agrada més que l'altra! Si introdueixes els dits i toques la zona, com si volguesis tocar-te el melic, potser localitzes el Punt G. Si ho combines amb l'estimulació del clítoris, potenciaràs el plaer ;)
No oblidis, però, que el cervell és el nostre gran òrgan sexual, i per tant, és important que en el moment que t'estiguis masturbant (de la manera que tu vulguis) estiguis centrada i connectada amb allò que estàs fent, amb pensament que t'excitin i t'ajudin a augmentar el plaer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat