ajudaa mi corasong
HOLA, tinc un problema GROS GROS GROS m'agrada un noi, però ell té 21 anys, jo 16. Aquest no es l'únic inconvenient. El conec d'unes colònies d'estiu, és el monitor de la meva cosina petita. La cosa és que ell és monitor i jo no. A més els seu germà, que té un any més que jo, és el meu milor amic, he estat dies amb ell, com a casa seva per l'amistat entre el seu germà i jo, però no se que fer, m'es molt dificil, no sé si es impossible. Ni ell ni el seu germà ho saben.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La situació que ens planteges no sembla gens fàcil, amistat, enamorament, edat, rols diferents,...quin embolic!
Què podem fer amb els embolics? No intentar tenir una resposta immediata, el millor que pots fer és observar la situació, com ell actua amb tu, com et sents quan esteu junts, si el teu millor amic es pot sentir malament si passa alguna cosa entre vosaltres, etc... i després amb temps i serenitat prendre una decisió: li dius al noi que t'agrada que t'agrada? i al seu germà que t'agrada el seu germà?
Però abans de tot, observa, pren-te un temps per calmar-te i després ja decidiràs què fas.
Gràcies per la confiança!
Helena Angel @HelenaAL