Vaig trobar una casa...
Un día per casa vaig trobar un consolador a la tauleta de nit de la meva mare i ara no la vaig de la mateixa manera. No sé si li he de treura el tema o oblidarlo.
Merci per tot el que feu sagraeix moltissim❤️
Mariona Busto

Hola Anonima!
No sabem quin grau de confiança tens amb la teva mare, i si parlar-ne amb ella et pot ajudar a quedar-te més tranquil·la, valora-ho i decideix si et ve de gust parlar-ne.
Pensa que fer ús de vibradors a l'edat adulta pel joc sexual, és una opció més, i forma part de la intimitat de la teva mare. No està fent res dolent, però entenem que et costi imaginar a la teva mare en conductes sexuals, és completament normal! Així que normalitza que et sentis així, si fa pocs dies que ha passat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat