Que puc fer?
Hola, primer de tot, m'agradaria que això no ho possessiu a la pàgina, gràcies!
La cosa es que vaig anar a un intercanvi amb una de les meves millors amigues i vaig conèixer a dos nois, i ens vam fer molt amics els 4, però un d'ells no te Facebook i no podem parlar, i l'altre, sí en té, però mai es connecta, i doncs mai podem parlar, i em preocupa que la nostra amistat desapareix... :( Que puc fer?
Gràcies!! :)
Anissa Ouali

Hola Rty7uijhbgfrtyuytre45t6g (una mica complicat ;)!!
Deixo una nota aquí al principi perquè la teva consulta NO sigui publicada a la web!
Sobre com mantenir el contacte a vegades amb la distància és difícil. Si teniu el facebook d'un d'ells però no es connecta pots provar a deixar-li un missatge, així quan el vegi et pugui contestar.
Pots aprofitar el missatge per dir-li que no voldríeu perdre el contacte i com per facebook potser és difícil per connectar-vos al mateix temps,... que li semblaria intercanviar els mòbil o si tenen alguna altra xarxa social que vosaltres també tingueu (twitter, instagram,...)
Ja em diràs si segueix el contacte! una abraçada ;)!
Anissa Ouali, @AniOuali