El primer petó.
hola, fa poc e fet 16 anys i estic una mica preocupada pel fet de no haver-me liat encara. La majoria de les meves amigues ho ha fet mes d'una vegada, pero jo no m'atraveixo, i mira que e tingut mes d'una oportunitat. Soc timida i això fa que no sigui gaire atrevida, a part tinc por de fer-ho malament.
nessesito consells!
gràcies per tot :)
Anissa Ouali

Hola!!
Gràcies per utilitzar el consultori ;)!
Pot ser que la por a fer-ho malament és lo que et faci tenir més vergonya, ser més tímida o no llençar-te.
Per això has de tenir en compte que ningú neix ensenyat i n'has d'anar aprenent, per tant, no pateixis i si estàs amb algú que t'agrada el que pots fer es seguir el que l'altra persona faci. Mica en mica, aniràs descobrint com t'agrada a tu.
Si tens dubtes, sempre és millor demanar-li a l'altra persona si li agrada, si se sent còmode amb tu i que tu també li puguis indicar què pot fer perquè t'agradi més a tu i tu també estiguis més còmode.
Espero haver-te ajudat! un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali