Estic preparada?
Com puc saber si estic preparada? Jo tinc un novio, i fa molt, i ell vol fer-ho, i jo també, però no se si estic preparada. A més, els meus pares massa gracia no els hi faria, ni als d’ell. A mes que tampoc sabríem ón fer-ho, i jo no sabria com.
Per tant, que recomanés? O recomaneu?
Mariona Busto

Hola Darkqueen!
Nosaltres no podem dir-te si estàs o no preparada, això és quelcom que cada persona ha de sentir. La nostra recomanació és que si encara tens dubtes i pors, que et donis una miqueta més de temps per sentir-te segura per fer un pas tan important. Pensa que no hi ha pressa, i normalment si volem córrer, les coses no solen sortir bé! Així que calma!
Penseu que no cal anar directament a fer-ho, podeu jugar a fer-vos petons, abraçades, petting, etc. abans d'arribar a la penetració. D'aquesta manera descobrireu els vostres cossos i anireu sentint-vos tots dos més preparats.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat