SEMEN I PENIS
Hola !!
tinc 14 anys i el penis petit en comparació amb la resta de la meva classe, quan em masturbo, a vegades em surt el semen, i si em surt, hi ha poca quantitat i surt transparent i no blanc.
A part, a vegades em fa mal l' escrot, el penis i la zona de la panxa
GRÀCIES ;)
Anissa Ouali

Hola Adrianet15!
Primer de tot parlem sobre la mida de penis: Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. La mitja catalana és de 13 cm en erecció. Pensa que la vagina fa entre 8 i 13 cm per dins.
Sobre el semen, aquest pot ser blanc i/o transparent. NO pateixis. Tot depèn de l'última ejaculació. Com més dies fa que no et masturbes més blanc tendeix a sortir i si et masturbes sovint és normal que et surti transparent, i sobre la quantitat exactament el mateix!
En quan al dolor que sents a l'escrot, penis i panxa, et passa només quan et masturbes? tan si és que si, com si també et passa en altres ocasions, seria ideal que visitis al teu metge de capçalera per consultar-li.
Espero haver resolt els teus dubtes! Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali