Help me please!!
Holaa
El cas es que em surt com un líquid blanc i viscos de allà baix que fa pudor i estic preocupada perquè me mare em diu que poden ser fongs però jo no tinc cap molestia ni res però estic preocupada.
L'altra pregunta es que la vacuna del papiloma es obligatoria abans de tenir reelacions sexuals? La meva pediatra diu que me la han de posar abans de tenir-ne però no la tinc i a mi m'agaradaria tenir relacions sexuals (soc verge) però no em vui fer la vacuna ja que em fan mooolta por les agulles.
L'altra cosa es si es normal que se'm retrasi la regla 3 mesos?
MOltes gracies
Mariona Busto

Hola Aanooniimaa!
Aquest líquid blanc que comentes que et surt de la vagina, deu ser flux vaginal. Si has observat que ha canviat el seu aspecte o consistència, i que fa una olor diferent, desagradable, és important que vagis al metge perquè pugui valorar que no hi hagi una infecció.
Pel que fa al tema de la vacuna et recomanem que en parlis amb la teva mare i la teva pediatra. Si es vol posar, s'ha de posar abans d'iniciar-se en les relacions sexuals, per tant, seria ara el moment de posar-la. Comenta-li els teus dubtes i les teves pors amb les vacunes a la teva pediatra, que t'ajudi a trobar una manera de poder fer-li front.
Pel que fa als retards o irregularitats en la menstruació, és força habitual trobar-los els primers anys de la regla. De totes maneres és un tema que també pots comentar amb la pediatra perquè valori si és necessari que vagis a fer una revisió ginecològica per saber si tot està correctament.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat