Com ho puc fer?
Hola, volia demanar consell de com apropar-me a un noi el qual no mi he parlat mai. Anem al mateix institut i ens tenim al facebook, jo sé qui es ell i ell sap qui sóc jo però fem cursos diferents i no coincidim casibé ni al passadís...
M'agradaria que em poguéssiu donar algunes idees, gràcies.
Anissa Ouali

Hola Ilee!!
Com aneu al mateix institut i us teniu al facebook, tens diverses possibilitat. Per exemple, teniu amics en comú? Si és així, aquí tens una possibilitat per comentar-li a aquest amic o amiga i fer que us "presenti" de manera oficial.
Si no és així, i en directe et fa més vergonya, pots aprofitar el facebook. Com? Mira si algun cop esteu connectats els dos a l'hora, i anima't a dir-li Hola!. Si no el veus connectat, que et semblaria enviar-li un missatge? I comentar-li alguna foto o algun dels seus estat?
Com pots veure es tracta de trencar el gel d'alguna manera on tu també et sentis còmode, no cal dir-li res impressionant ni mantenir una conversa de dues hores.
Espero haver-te ajudat! gràcies per confiar en nosaltres!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali