veurel en persona
Hola, ja fa uns mesos que parlo amb un nen i ens portem bastant bé. El cas és que algun dia ens harem de veure i crec que aquest dia no està gaire lluny. El problema és que no se com actuar, que fer.... soc bastant vergonyosa sobretot amb la gent que no conec i em fa por que es pensi que soc d'una manera i despres no... tinc por de descepcionar-lo. Algun consell? moltissimes gràcies!
Anissa Ouali

Hola Holhola!!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Primer de tot, treu-te la idea del cap de “descepcionar-lo”. Pensa que si proteu parlant un temps és perquè els dos esteu a gust parlant l'un amb l'altre i per tant això ja ho teniu.
Serà inevitable que el dia que us veieu estiguis dels nervis, i no diguis les coses com t'agradaria haver-les dit, però segurament a ell li passa el mateix, així que els dos estareu igual.
La millor manera per no donar una imatge que no vols pels nervis és dir-li, quan us veieu comenta-li que estàs nerviosa ja que és el primer cop que us veieu! Això ajudarà a que si es els nervis ens traeixen doncs l'altre no es sorprendrà perquè ja ho sap!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali