MASTURBACIÓ AMB DITS I BULTOS
Hola, tinc dos problemes.
El primer es que aixo de masturbarme nomes el clitoris ja ho tinc molt dominat i ha arribat un moment en que no aconsegueixo posarme calenta i necessito algo mes, l’atre dia vaig apropar els dits al forat de penetracio i vaig gaudir molt mes pero no hem vaig atrevir a posar-me els dits sensers perque no ser com es fa. Hem podrieu dir alguna tecnica o consell??
I el segon problema es que ja fa com un any que tinc el anus inflamat de tant en tant i quan el tinc aixi son com si tingues mini bultos tous. No em fan mal.
Com els puc fer desapareixer?
Mariona Busto

Hola Anonim!
Doncs no hi ha una manera concreta per fer-ho... has d'anar provant tu mateixa quina estimulació t'agrada. La nostra recomanació és que vagis a poc a poc, que la zona estigui sempre ben lubricada per no fer-te mal, les ungles ben tallades, i que introdueixis primer un dit, lentament i palpis la zona, familiaritzar-te amb la teva vagina si mai ho has fet. De mica en mica aniràs descobrint què t'agrada i com fer-ho. Si ho vols, per començar, pots ajudar-te d'un mirallet, així ubicaràs millor l'entrada de la teva vagina.
Pel que fa a la teva segona consulta, et recomanem que vagis al metge perquè pugui valorar-ho i et digui de què es tracta i que es pot fer per fer-ho desaparèixer. No tinguis vergonya, quan es tracta de salut hem de deixar la vergonya de banda, la salut és el que ha de prevaler!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat