Dubtes primera vegada...
Hola!!
La setmana que ve he quedat amb un noi i es molt probable de que ho acabem fent (jo soc verge). El problema esque si no he tingut mai sexe amb ningu es perque tinc moltes inseguretats.
La cosa que mes em preocup es que la meva vagina te els llavis menors molt grans (sem veuen per exemple si estic normal de peu o sentada perque sem surten). La cosa es que no se si aixo es normal o hauria d’anar al ginecoleg...
Es normal? Si ho es, als nois no els hi fara fastig?
Moltissimes gracies!!!
Mariona Busto

Hola Martona!
És completament normal! Hi ha moltes noies que els hi sobresurten els llavis menors, cada vulva és diferent i totes són boniques! Si tenir així els llavis menors no et fa mal, ni et genera cap molèstia física, pots estar tranquil·la! Però si et fes mal, recorda que aleshores sí, cal anar al metge.
Recorda que és important mantenir relacions sexuals amb una persona que tinguem confiança, que ens sentim a gust, que no vulguem córrer, que puguem parlar de les pors i els dubtes que tinguem, etc., així tot anirà millor. Per tant, no et pressionis, dóna't temps per sentir-te segura i preparada per fer un pas tan important i amb la persona que tu vulguis, i estima't a tu i al teu cos, tal com és!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat