Dubtes variis sobro el xixi
Hola bon dia, tinc dubtes sobre pels, masturbació, ...
1. Em vuy depilar el xixi sencer pero no se com, no dic de quina forma ni amb que ( gillete, crema,.... ) aixo ja ho se, si no com ferho ¿per a on començo? ¿com em depilo? esk tinc molta por de ferme mal als llavis o algu, i tmb, un cop mhe depilo mol, no sorten mes pels?
2. tmb em fa bastanta pudor el xirri, pero no olor sino pudor pudor, com a peix pudrit ns mol,horrible, pero no ho entenc pk tinc mola higiene, com ho puc solocionar?
3. per ultim no em trobu el forat de la regla, en plan per ferme dits ns a on esta akell forat
MERCI XIQUETS💕
p.d: respuneume tot plis plis
Mariona Busto

Hola lolaf7403!
Anem per parts:
1. Et recomanem que facis la mateixa pregunta al Consultori d'Imatge Personal, ja que podran ajudar-te molt més que nosaltres i explicar-te per on començar i com fer-ho. La nostra recomanació és que et deixis assessorar bé i sent una zona sensible, sempre és millor posar-se en mans de professionals per tal de no fer-te mal.
2. Si notes que els genitals fan molt mala olor, com a peix podrit, és important que vagis al ginecòleg perquè pugui valorar que no hi hagi una infecció. Els genitals femenins (i també els masculins) fan olor, però aquesta no ha de ser desagradable. Per tant, si notem un canvi i l'olor es torna desagradable, hem d'anar al metge.
3. Per trobar-te l'entrada de la vagina, agafa un petit mirall i observa els teus genitals, així et serà més fàcil:
Has localitzat cada una de les parts?
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat