Soc bisexual i els meus amics no saben res
Hola,
Sóc bisexual i no m'agrada amagar-ho, un familiar meu ho sap, però els meus amics no ho saben, però tampoc vull anar a dir que ho sóc, perquè a mi no em diuen que són heterosexuals com si fos una notícia impactant, perquè jo crec que uns pensen que sóc homosexual i d'altres que pensen que sóc heterosexuals 100%. He intentat enviar indirectes però és que mai surt el tema. Sé que si ho dic, em respectarien tal com jo ho sóc i qui no m'acceptes doncs llavors no és un amic. ¿Com podria fer perquè ho sabessin d'una manera molt més normalitzada?
Cristina Albó

Hola victor_catala,
Ens encanta la teva consulta ja que també som del parer que no cal posar-nos un cartell al coll per informar de la nostra orientació sexual. Per desgràcia encara queda molta feina a fer, i el que es pressuposa és que som tots i totes heterosexuals, i això és l'error! Però, veure que adolescents com tu, comencen a viure l'assumpció de la seva bisexualitat (o homosexualitat) de forma tan sana, ens dóna moltes bones sensacions!
Una forma de fer-ho visible és presentant una parella o fer algun comentari directe sobre algú que t'agradi. Normalitzant l'atracció cap a nois i noies.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat