No tinc la regla
Estic preocupada tinc 15 anys a punt de fer 16 i encara no mha vingut la regla, nose el perquè sempre menteixo, excepte a les meves amiguesque si q ho saben,nose si vaigamb retras peruque em vaig començar a desenvolupar a 2n deso mes o menys
Cristina Albó

Hola Lola,
Les últimes dades estadístiques diuen que a les noies Europees els hi ve la menstruació per primera vegada entre els 11 i els 13 anys, però això és una mitjana, i per a que sigui mitjana significa que hi ha noies a qui els hi ve abans i noies a qui els hi ve després.
No té perquè ser un problema però si vols quedar-te més tranquil·la ves al ginecòleg i que et faci una exploració per veure si els caràcters sexuals secundaris estan correctament desenvolupats (els ovaris, etc..). Però possiblement tot estarà bé, cada persona té els seus ritmes.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat