Relació amb una amiga
Hola, fa 4 anys vaig conèixer una noia i em vaig fer amic seu. Érem companys de classe i fins fa dos anys gairebé no ens parlàvem. Últimament parlem força i crec que m'estic enamorant d'ella i de fet, crec que ja ho estic. No sé que dir-li perquè tampoc és que ens fem molt i no em fa gaire cas. Perquè us feu una idea del físic x si tinc possibilitats jo sóc força guapo i més aviat baix (1,6m) i ella fa com jo i de cara és maca. Tinc possibilitats? I si és així què faig? Jo mai he tingut cap relació ni m'he liat mai (ella igual). Què li dic perquè s'enamori?
Cristina Albó

Hola Catala02,
Ens produeix molta tendresa la teva consulta, però no tenim cap recepta màgica per a fer que es noies o els nois s'enamorin d'un mateix...
Ens preguntes si tens possibilitats, nosaltres pensem que sempre tenim possibilitats, un físic no té per què determinar si una relació funcionarà o no. El que potser hauries de fer és començar pel principi, ens dius que no coincidiu gaire, que no parleu massa, per a poder veure si encaixeu o no, seria important que us conegueu. Veure si sou compatibles i si t'agrada (o us agradeu) també a nivell de caràcter i personalitat.
Et desitgem molta sort i t'enviem una abraçada molt forta!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat