Relació estable
Hola, tinc 13 anys i m’agrada un nen que te 20. No sé si es normal però, el trobo super Guapo, simpàtic, bona persona i molt divertit. No estic segura si es perquè el conec des de fa temps i perquè la meva germana m’ha par”at molt be d’ell o si es perquè m’agrada molt de veritat. I a sobre es que va ser l’entrenador de la meva germana i ara es el meu.
M’agradaria saber com ho puc comprovar o algu.
Mercii
Cristina Albó

Hola Anonim,
No hi ha una manera de comprovar si ens agrada
algú o no... només podem escoltar les nostres emocions i sensacions. És
normal que admirem a docents, entrenadors, etc... ja sigui per
l'admiració de la seva professionalitat, el seu estatus, etc... És
important que tinguis present que la visió de la vida als 13 i als 20 és
MOLT diferent. Tu estàs a l'Institut, ell, estarà enfocant la seva
carrera professional, potser plantejar-se independitzar-se de casa dels
seus pares.
També tingues en compte que són 7 anys de diferència i
sota la llei qualsevol història que pogués passar entre vosaltres a ell
el posaria en una situació complicada i possiblement faria perillar la
seva feina (entrenador). També ves amb compte, ell és el teu entrador,
per tant, esteu en rols molt diferents.
Per tant, ves amb compte i intenta posar distància per a poder passar pàgina.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat