alimentació
Hola, soc una noia de 15 anys, tirant cap a 16. Peso 50kg i madeixo 1,68. M'agraderia aprimar-me dos o tres kilets, no son masses. Sempre intento fer una dieta, menjar sa i tal, pero mai em ressisteixo, sempre acabo menjant de tot i MOLT. No em ser controlar, em podries donar algun concell sispalu. Faig esport 3 vegades a la setmana, i mentenc una vida activa, em podries dir alguns exercicis o algos que fes aprimar.
MERCIIII
Sara Bujalance

Hola stayweird! El teu pes és, fins i tot, baix per la teva alçada, així que no necessites aprimar res! Així que treu-te del cap això d'aprimar, seria MOLT perillós per a la teva salut!. El que has de fer per mantenir un pes saludable és menjar de tot, equilibrat, i fer esport, com ja fas, habitualment. A part d'això no cal que facis res més. No et cal fer cap dieta en concret, i encara menys cal que et resisteixis a menjar! Pots menjar de tot! No t'intentis prohibir mai cap aliment, la única cosa que aconseguiries és obsessionar-te i acabar menjant-ne amb ansietat. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parla amb algun adult de confiança del teu entorn, t'ajudarà a sentir-te bé. Molts petons!!