uns quants dubtes
Hola bona tarda, tinc uns quants dubtes per preguntar-te.
Primer de tot dir-te que ja fa uns mesos que estic amb un noi, i m'agraderia saber cosetes del primer cop que fas l'acte sexual, si fa mal, com ho has de fer, algunes recomanacions o algo...
Despres preguntar si es millor fer-ho depilada del tot o no es completament necessari? I fins on es depila?
MOLTES GRÀCIES<3<3
Anissa Ouali

Hola Stayweird!
Sobre les relacions sexuals, heu de tenir en compte que quan pensem en relacions sexuals pensem únicament en penetració però oblidem el més important, conèixer; això ens ajuda a estar més relaxat, investigar que agrada i que no, i gaudir més de la relació. Com??
Doncs de la manera que més us agradi, és tracta de "jugar", fent un massatge utilitzant algun oli, amb carícies per conèixer el cos de l’altre, petons per diferents parts del cos, guiar amb la mà a l’altre pel propi cos... totes les maneres que us facin sentir còmodes i que els dos estigueu d'acord seran vàlides.
Sobre el mal, a vegades els nervis, el moment fan que no puguem estar del tot relaxat, i això fa que la musculatura de la zona vagina estigui més tens i es pugui percebre una mica dolor. Sempre que aparegui és molt important, parar, anar mica en mica i jugar a altres coses que ajudin a excitar i relaxar-se.
I pel que fa a la depilació, no és obligatori depilar-se, només si et ve de gust. Una manera de fer-ho és amb una fulla d'afaitar (no fa mal, però els pèls surten després més durs) o amb bandes de cera (que arranquen el pèl i sí que fa més mal). La millor opció és sempre anar a una persona especialitzada, ja que depilen molt bé (inclús generant menys mal), i encara que faci vergonya hem de pensar que estan acostumats/es a veure cossos tot el dia! :)
Espero haver resolt els teus dubtes! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali
Estàs parlant d'un tema molt important i no us podeu escapar de parlar-ne... és un pas molt important i és imprescindible que en parleu.