penso que farà mal!
Hola adolescents, m'agradaria ser anònima porfas.
Bé doncs tinc 16 anys i el meu novio m'ha demanat per fer preliminars, però ell té els dits molt gruixuts i m'han dit que hem farà molt mal. portem 5 mesos junts, i en quan portem 6 vull fer l'amor amb ell, però ara el que em preocupa són els preliminars i els seus dits! que puc fer? que li dic?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Mantindrem el teu anonimat!
Qui ha dit que en els preliminars els dits de la parella s'han d'introduir enlloc? Els preliminars, masturbació en parella, sexe oral, carícies, petons, massatges, petting, etc...també son relacions sexuals, però no cal introduir res per a masturbar-te, sinó contesta't aquestes preguntes: quan et masturbes tu sola, introdueixes els dits? has provat a acariciar el clítoris? els llavis? el voltant del clítoris? dona més o menys plaer que introduir? Dona més plaer estimular per fora que no per dins, per tant, perquè hauria de ser diferent si t'estimula ell?
Tu et coneixes, tu sap què t'agrada i com, guia'l, ajuda'l, ensenya'l, i que ell t'ensenyi a tu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL