Ajuda!
Hola!(No es ben be sexualitat pero bueno.) Hi ha un nen que m'agrada pro ell esta entre 2 nenes, jo i una altra noia, quan li vaig dir els meus sentiments em va dir que si li pogués deixar uns dies per pensar-s'ho m'ho agrairia. El cas es que ja porta com 3 setmanes amb aixo i sempre que li pregunto sobre el tema em diu que no sap qué fer, si sortir amb ella o amb mi.
Li hauria de deixar mes temps o dir-li que es decideixi ja??
Moltes gracies!
Anissa Ouali

Hola Alex, crec que has sigut tingut una acitutd molt valenta en expressar els teus sentiments i ha sigut increïble que respectis que ell necessiti un temps per pensar-ho i decidir-se.
Tu dónes dues opcions, deixar-li més temps o dir-li que es decideixi. Doncs bé, et proposo una tercera: TU QUÈ DECIDEIXES? Se que la pregunta és difícil, ja que tu voldries sortir amb ell, però has fet un pas important, i si vols no seguir amb el dubte hauràs de decidir tu.
Pots parlar amb ell per explicar com et fa sentir aquesta situació i el que t’agradaria que passes. La seva resposta pot ser la que sigui, fins i tot, un “necessito més temps per decidir”, i és aquí on tu hauràs de decidir si els segueixes esperant o no!
Espero haver-te pogut ajudar!
Una abraçada! Anissa Ouali @AniOuali