Somnis
Avui heu publicat una cosa sobre els somnis qur digueu què significa si tu o l’altre persona us heu fet un petó en un somni. Però jo m’he quedat amb un dubte. L’altre dia vaig tenir un somni molt extrany i difícil dexplicar. Mes d’un cop he explicat en altres consultes que estic penjada d’un tio bastant mes gran que jo i que no mel trec del cap (des-de fa 1 any i 3 mesos). Doncs l’altre dia vaig somiar que jo em feia un petó amb el protagonista de la sèrie TheWalkingDead (en Rick) i ell també es així bastant gran (però no tant com el que a mi magrada, amb el meu ens diferèncien 7anys). Bueno segueixo, i era un petó que ens fèiem davant de tots els meus amics i ningú s’extranyava de res, els dos ens vam acostar lentament i ens vam fer un peto. Lo mes extrany de tot es que tot i que fos en rick i jo sabia que era ell, per dins meu era com si algo em digues que aquella Persona era el noi que a mi magrada... Nose, es difícil d’explicar. Després quan em vaig despertar em vaig sentir molt malament perq em sento com si li hagués posat els cuernos a ell (tot i que no som res (de moment😉)) pero Nose perq em sento malament si jo pensava en el fons que era ell i no en rick, encara que tingues la forma d’en rick, m’enteneu? Ai Nose, tot aquest tema mestressa, però no se si em podríeu dir si pot significar algo?
Cristina Albó

Hola Anoniiim,
No t'angoixis més, els somnis són només somnis, és cert que sovint podem trobar-los algun desig d'algun pensament que tinguem, però moltíssimes vegades no signifiquen res.
Pel que ens expliques, l'única cosa que se'ns acut és que possiblement, el fet que somiessis que et feies un petó amb en Rick (m'encanta la sèrie "The Walking Death" ;) !) davant de tots els teus amics i que ells ho visquessin sense sorprendre's, pot ser que sigui el teu desig. És a dir, estar amb el noi més gran que tu com a parella i no sentir el judici dels altres.
El fet de sentir-te malament per somiar amb algú que no era ell (encara que tu sentissis que sí era ell), no té sentit! L'avantatge dels somnis és que són somnis i en ells hi pot passar de tot! :)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat