complicat
a veure magradaria saber que puc fer en aquest cas (soc tio)
resulta que un company meu creu que jo li agrado i l'altre dia em va tocar el collons a classe repetidament.
tot i dirli que pares no ho va fer que puc fer?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. al marge de si li agrades a ell o no, ell ha de respectar que tu no vulguis que et toqui, els collons o qualsevol altre part del cos.
El teu cos és teu i de ningú més, ningú pot prendre's la llibertat d’envair-lo quan ell vulgui.
Què fer? Deixa-li clar el que sents, pel que sembla no vols que et toqui els genitals (o la part del cos que sigui), però podeu seguir sent companys. Però has de poder transmetre que no t'agrada que et toqui els genitals, una cosa és una broma i l'altre és un fet repetitiu que et fa sentir incòmode.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL