Ginecoleg
Hola!
Mira t'escric perque vull anar al ginecoloeg, ja que vull estar segur de que esta tot bé alla baix... però hem fa por! osigui m'han dit que et fiquen un "especul" o nose com dir-ho, també que et fiquen un dit. Llavors pots perdre la virginitat quan et fiquen aquestes coses? Farà mal?
Siusplau hem pots dir exactament el que et fan a la visita al ginecoleg? Tampoc se com dir-li a ma mare..:S Buf si hem toca un ginecoleg (masculí) hem morire de vergonya... perque les parts baixes pues com que no oloren a flors
Moltiiiiiiiiisimes gràcies! <3
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Comencem pel principi, les olors, els genitals no poden olorar a flors, oloren a genitals, punt, hem de mantenir una higiene correcte i ja està.
Quan vas per primer cop a una visita ginecològica primer de tot et faran una sèrie de preguntes, si tens una vida sexualment activa, si has tingut relacions sexuals amb penetració, si tens la menstruació, quan va ser l'últim cop que et va venir, ... una sèrie de preguntes i en funció d'això exploren o no.
En el cas que exploressin, primer exploraran per fora i com a molt faran un tacte manual (amb un dit), si et fa mal només ho has de dir i ell/a haurà de parar. Si t'ha d'observar amb espècul, és més incòmode però si no has tingut relacions sexuals amb penetració normalment no ho fan.
La virginitat no la perdries ja que com em dit en moltes altres consultes, la virginitat no va en funció de l'himen, va en funció de la primera vegada que hi ha relacions sexuals amb penetraciño, al marge de si hi ha himen o no. L'himen el podem tenir o no, i si el tenim , pot ser elàstic, pot ser mol rígid, pot ser fines però amb porus, i mil i una forma més. No és garantia de virginitat.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL