mamada
hola!
fa bairebé dos mesos vaig fer-li una mamada a un noi. va ser curta i sense condó. no es va correr en cap moment. estic molt preocupada per si m'he contagiat d'alguna its. el cas es que no se si dir-ho als meus pares o no. hi hauria alguna manera de saber si m'he contagiat d'algo sense que ells s'enteressin? hi ha algun cost per fer les proves? quins son els simptomes? creieu que podria estar contagiadia havent sigut curta (no mes de deu segons) i sense haver-se corregut?
siusplau es urgent
Mariona Busto

Hola Berts!
Doncs amb el sexe oral també es recomana l'ús d'algun mètode de barrera (preservatiu, per exemple).
Per saber si tens alguna ITS, has d'anar al metge perquè et facin les proves. Nosaltres no podem saber si en tens alguna... però si tens sospites que en podries haver agafat alguna, és important que vagis al metge per comprovar-ho. No totes les ITS mostren símptomes i poden variar força. Així doncs, si has notat quelcom que et preocupa, millor que vagis al metge. Pots anar al CAP, explicar el que t'ha passat i sol·licitar-les.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat