Dubtes
Hola!! ia fa uns mesos que practico sexe amb la meva parella i els dos, despres de tocar-nos o practicar sexe, tenim picors... alla.
També ens n'hem adonat de que: a ell, abans de corres li surt un liquid amb petites bombolles i a mi molt de fluix vaginal (Liquid blanc i espes). No sabem si es greu o si no es res, pero ens inquieta el tema.
Siusplau no publiqueu això al perfil public d'adolescents.cat, moltes gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Deixo nota per a que els responsables d'Adolescents.cat no ho publiquin a la portada.
Primer de tot, em sorgeix una pregunta: no utilitzeu preservatiu? Si la resposta és que no, la meva obligació és informar-vos de la importància d'utilitzar-lo, primera per a evitar l'embaràs i segona per a evitar una infecció de transmissió sexual.
Proveu a tenir relacions sexuals amb preservatiu i vegeu si els picors post relació sexual segueixen, si no segueixen, el millor seria que aneu al metge i que us faci una exploració per a descartar qualsevol infecció que us pugueu estar contagiant l'un a l'altre.
No creiem que sigui res greu, però mai està de mes descartar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL