Com puc saver si li agrado a un noi
Fa ja tres any k m, agrada un noi, desde k hens van posar al mateix grup en un projecte de clase, k hem sigut amics i tenim molta confiansa... Xo desde fa un temps sospito k jo tmb li agrado, ja k avans sempre hem deia x ki anava i ara no m, ho vol explicar...
Els nois fan alguna senyal inconscient quant els agrada alguna persona?
Si no es aixi com es pot saver?
Cristina Albó

Hola #xiclet.de.maduixa,
Les senyals inconscients poden ser-hi però com sempre diem, no podem saber què sent algú sense que ens ho faci saber. Les "senyals" es poden mal interpretar i no ens agradaria que mal interpretessis.
És importat que pugueu parlar, és important que genereu una situació de confiança que promogui el poder ser sincers l'un amb l'altre... ell pot estar fent la mateixa consulta que tu. Si no feu algun pas, o tu o ell, us quedareu sense saber-ho i podria ser que els dos desitgeu el mateix.
Així que... ànims i a afrontar la conversa ;) I si ens ho permets, et donem una idea: Pots començar fent preguntes com a suposicions, és a dir, pregunta "què passaria si tu m'agradessis, t'agradaria saber-ho?" o "si jo t'agradés, m'ho diries?" jugueu amb preguntes!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat