ENAMORADA DEL MEU EX I ELL HO SAP...URGENT!!
Primer de tot gràcies per tot el que feu,ajudeu a moltíssima gent.
A juny vaig tallar amb el meu nóvio perque no em feia cas i estava molt enfadada i ens vam bloquejar mutuament.Total,crec que em segueix agradant i li vaig aconseguir dir a l'Agost. Però el cas és que ell m'ha dit qe edtà amb una i que si ho deixen tornarem però crec que s'ho ha inventat per no tornar amb mi.El cas és que jo no puc més,necessito ajuda,nosé com pic fer per tornar-li a agradar,ja he plorat massa i vull ser feliç.💔
Cristina Albó

Hola Anònima,
En primer lloc, moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada saber que la nostra feina us és d'utilitat.
No tenim la poció màgica per a fer que algú
s'enamori de nosaltres però sí que ens agradaria fer-te algun comentari
del que ens expliques.
Per una banda, ens produeix molta tendresa
el que ens expliques ja que aquesta situació l'hem viscut tots i totes
en algun moment de la nostra vida. D'altra banda, pensem que no et
mereixes ser el "segon plat" de ningú. Potser tu sents que vols estar
amb ell, sigui com sigui, però, valora si vols ser aquesta persona.
La
frase "ell m'ha dit qe edtà amb una i que si ho deixen tornarem" et
deixa a tu en una posició de persona que no decideix, que tot dependrà
del que ell decideixi i tu hauràs d'estar allà per acceptar la seva
decisió.
Ningú ens pot tractar d'aquesta manera. I no podem permetre que ens tractin així. Per tant, en comptes de voler agradar-li, valora't a tu primer de tot i estima't sobre totes les coses, només així podràs començar a estar bé, i podràs estimar de forma sana.
Una abraçada enorme i força!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat