estic obesa?
hola!! tinc 14 anys i desde 6è de primària que no creixo ni un centímetre. peso casi 70 kg i medeixo 1,63! estic obesa?? tinc la panxa prima però tinc unes cuixotes... i em veig fatal:(
Sara Bujalance

Hola! No, no estàs obesa. A més, segur que has anat creixent, el que passa és que tu no ho has percebut. I si encara no has crescut, ho faràs més endavant. El que has de fer per créixer correctament és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al cos, parla amb algun adult de confiança sobre com et sents, com que ja ha passat per l'adolescència et pot ajudar a sentir-te millor. Molts petons!!