Ajuda!! plis
Ja va la segona vegada que practico sexe amb la meva parella i no aconsegueixo fer-la arribar a l'orgasme. Ara crec que si tornessim a practicar sexe s'en avvorriria i això és just el que no vull!!
Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Entenem per la consulta que ets un noi que es preocupa perquè no aconsegueix que la seva parella arribi a l'orgasme amb la penetració. Si és això...
No et preocupis, la majoria de noies no arriben mai a l'orgasme amb la penetració sola. La majoria de terminacions nervioses en els genitals femenins estan en l'exterior de la vagina, no en l'interior, per tant, segurament gaudirà més de la masturbació en parella, del sexe oral o de la masturbació individual.
No et pressionis, intenteu jugar a altres coses, no només amb la penetració, i veuràs que us ho passareu genial! El sexe no només és penetració, descobriu, jugueu i ja ens explicareu.
Helena Angel @HelenaAL