tinc un problemaaaa......preocupació i males olors.
hola, bones, estic molt preocupada, ja que dissabte passat ( avui es dilluns), vaig mantenir relacions sexuals. va ser sense preservatiu perque a mi m'ha de venir la regla d'aqui a 3 dies i crec que tenia suficient confiança amb el noi com per a fer-ho.
el cas es que he notat que tinc un lleuger mal olor allà abaix i tinc molt bona higiene. estic una mica preocupada per aquest olor i perquè no vull anar al metge, ja que tinc 17 anys, i no podria anar al metge sola i no vull que la meva mare s'enteri del que em passa. una altra cosa que em preocupa es si podria tenir un alt risc de quedarme embarassada. la veritat es que mai ho habia fet sense i n'estic arrepentida per el que ara estic pensant i menjantme el cap.
no se si es rellevant, però ell era el noi amb el que mes gran la tenia i vaig estar adolorida fins ahir. i jo havia pensat que potser era per això.
Necesito que em donis algun consell.... moltes gràcies per endevant, sou genials!!!
Mariona Busto

Hola anònima!
Sempre que es mantenen relacions sexuals sense preservatiu es corre el risc d'un embaràs no desitjat i també del contagi d'alguna infecció de transmissió sexual (ITS). Per tant, encara que tinguis "suficient confiança" en ell, això no treu que et puguis quedar embarassada o pugueu agafar alguna ITS. Recordeu que el preservatiu no és una opció, sinó una condició per poder gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable.
La mala olor que sents pot ser degut a una infecció i és important, que si la mala olor persisteix, vagis al metge perquè pugui valorar-ho. Si ho vols, pots anar al servei de Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població i explicar el que et passa. Ells podran valorar-ho i determinar la causa d'aquesta mala olor. Recorda que quan es tracta de salut no hi ha vergonyes que valguin.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat
anònima
moltes gràcies!