Quan saps que tens càncer d'úter?
Hola!
Primer de tot voldria felicitar-vos ja que malgrat la feinada que teniui amb la quantitat de gent que us pregunta al consultori pogueu contestar-nos a tots! Moltes gràcies de veritat!
La meva consulta:
Genèticament he sortit bastant malparada. Totes les dones per part de la família de la meva mare han passat per tumors a l'úter. Les meves preguntes són: com ho pots saber? Hi ha alguna manera de prevenir-ho? A partir de quina edat es pot desenvolupar aquest tipus de malaltia?
Espero que em pogueu contestar aquestes preguntes ja que he buscat per internet i no ho acabo d'entendre i ho vull assegurar amb un professional!
Espero la vostraa resosta! (Sense compromís guapes ;) ) Moltes gràcies!!!
Mariona Busto

Hola Anònima!
En primer lloc moltíssimes gràcies pels teus comentaris. Ens agrada saber que la feina que fem us és d'utilitat! ;) Moltes gràcies de veritat!
Per saber si tens algun tipus de tumor, has d'anar al metge perquè pugui valorar-ho. Tenint els antecedents familiars que tens, és important que quan vagis a fer-te les revisions ginecològiques periòdiques, li expliquis al teu metge els teus antecedents familiars, perquè ho tingui en compte.
La nostra recomanació és que portis una vida saludable, que intentis tenir el màxim d'hàbits saludables, ja que tot ajuda a millorar la salut i prevenir malalties en un futur. És evident que hi ha factors que no podem controlar, com els genètics, per tant és important una detecció precoç que es pot fer si es fan les revisions periòdiques corresponents.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat