COM LIGAR AMB UNA NOIA? SOC BISEXUAL
Hola!! Tinc un dubte des de fa molt de temps i no sabia a qui preguntar. La cosa és, que sóc bisexual i farà uns mesos que he sortit de l'armerai...
El meu dubte és: com puc saber si li agrado a una noia?, o si ella és també bisexual o lesbiana? és que no sé que fer, i tampoc sé com ligar amb una noia!, veig noies que m'agraden però no sé com comportar-me amb elles perquè no sé si elles també són bi, per exemple una noia nova de classe que m'encanta y no sé que fer...
Ajuda si us plau!!!
Mariona Busto

Hola moonlightgyal!
Doncs l'única manera que tenim per saber cent per cent segur si li agradem a algú, és preguntant-li directament. Si la persona no ens ho diu, no ho podem saber. Sí que podem intuir certes coses pel seu comportament, per les coses que ens diu, per si ens deixa anar alguna indirecta, etc. però per sortir de dubtes, li haurem de preguntar.
És difícil saber també l'orientació sexual d'una persona, ja que vivim en una societat heteronormativa, i generalment es dóna per fet que la majoria de persones són heterosexuals. També hi ha molts mites al voltant de les lesbianes i els gais: que si van vestits d'una determinada manera, que si són efeminats o tenen ploma, que les noies lesbianes porten el cabell curt i són "mari-machos", etc., i no són més que falses creences! Per saber de qui s'enamora una persona, hem de preguntar-li, no hi ha més.
Si t'agrada una noia, has d'esbrinar si entre vosaltres hi ha algun tipus de possibilitat. Potser primer estaria bé que us coneguéssiu una miqueta més, començar una relació amb una amistat és sempre un bon començament. Si finalment descobreixes que no li agraden les persones del seu mateix sexe, hauràs d'acceptar-ho, encara que costi, com saps, no podem obligar a ningú a que s'enamori de nosaltres.
Esperem que et vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat