Dubtes
Hola!! Ia fa uns mesos qe amb la meva parella tenim relacions. Des de fa uns dies els dos notem algunes picors despres de tocarnos o despres de lacte. Ell quan esta apunt dejecular li surt un liquid blanc com a bombollos, i jo tambe men trobo pero mes espes. No sabem si es algo greu o simplement es una tonteria. Ajuda siusplau??
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Deixo nota per a que els responsables d'Adolescents.cat no ho publiquin a la portada.
Primer de tot, em sorgeix una pregunta: no utilitzeu preservatiu? Si la resposta és que no, la meva obligació és informar-vos de la importància d'utilitzar-lo, primera per a evitar l'embaràs i segona per a evitar una infecció de transmissió sexual.
Proveu a tenir relacions sexuals amb preservatiu i vegeu si els picors post relació sexual segueixen, si no segueixen, el millor seria que aneu al metge i que us faci una exploració per a descartar qualsevol infecció que us pugueu estar contagiant l'un a l'altre.
No creiem que sigui res greu, però mai està de mes descartar.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL