Pits molt petits
Hola, tinc 16 anys tirant a 17 i tinc els pits mooolt petits, faig la talla mes petita i amb un mun de relleno, ara tinc novio i em fa por que quan ens començem a tocar i em vegui els pits dons es tiri enrere o algu o li molesti que porti tan relleno. Que puc fer? hi ha alguna manera perque et creixin? de veritat que u necessito perque tothom en te menys jo :(
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És normal que ens comparem i veiem que les altres tenen cossos diferents al nostre, però això no significa que el teu cos no sigui bonic tal i com és.
Si el teu novio t'estima, i us comenceu a tocar li encantaràs tal i com ets. I si pels pits es tira enrere sabràs ben d'hora que aquest noi no val la pena i no et mereix!
Amb 17 anys encara estàs en procés de desenvolupament, alguna talla més creixeran, ja veuràs! I si no creixen, accepta el teu cos tal i com és!
Helena Angel @HelenaAL