Regla
Hola, com esteu?
Us escric perque sempre que tinc la regla sobretot em fan mal dolor ( un dolor k no puc ni casibe caminar, fa que rinc la regla mes o menys 3 anys *les cames ( la esquerra algo mes) . Abans de k magi de venir ja em començen a fer mal, quan la timc tamber, i dsp el dolof afluixa encara dm fa mal. Tambe em fa mal la part de baix pero aixo ja deu ser normal. Nose pk me fan mal les cames ja que casibe ningu li passa. Que pot ser? Es algo greu? I ja k estic posada k passa si et menges" una mica de sang? Pot ser dolent? Esk de vegades m atrau nose es molt raro. I la veritay esta mlt bona😂 jajaj.
Gràciess! Dir-vos que feu molt bona feina❤
Cristina Albó

Hola Nuxe,
El millor és que consultis amb el ginecòleg el que ens estàs comentant a nosaltres. El dolor a les cames no sabem si és normal o no però no és un dels símptomes més comuns. El millor és que ho valori un metge (gine), nosaltres som psicòlogues i no podem fer una valoració professional del que ens expliques, ens sap greu.
Pel que fa a menjar-te la sang, no sabem si et refereixes a la sang en general o a la sang de la regla. També estaria bé que ho comentessis amb la ginecòloga. En tot cas, una cosa és que per curiositat vulguis tastar-la i altra cosa és que SEMPRE et mengis la sang... potser en aquest segon cas, no seria massa bo.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat