Mugrons
Primer de tot, gràcies per la vostra ajuda.
El meu problema es que el meu novio, quan ens posem a fer-ho... No sé, li fa morbo tocar-me les tetes. Suposo qué és normal, a cascú li va una cosa. Peró el que pasa és que a mí, per molt que em toqui i tal... No em produeix res.
Sé que no és per qué estigui nerviosa i tal, o per qué em consentreixi molt amb aixó. Peró, el problema tampoc sé si està en el mugró, per qué quan el toco no és posa dur al moment i tal... A lo millor s'ha de esperar una estona o algo... El que vull saber és si és normal.
Altra vegada, gràcies per ajudar-me.
(Sento les faltes d'ortografia)
Cristina Albó

Hola anònima,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens agrada sentir que trobeu útil el consultori :) Gràcies per valorar la nostra feina <3
Pel que fa a la sensibilitat en els pits i els mugrons, com molt bé dius i copiem literalment "a cascú li va una cosa". Potser a ell li excita molt tocar-te els pits, però potser per a tu no és una de les teves zones més erògenes.
Intenta descobrir o intenteu descobrir junts quin és el teu mapa erogen, quines són aquelles zones que t'exciten més, quines menys i quines et són indiferents. També ho podeu fer amb el seu cos. Pot ser una forma de conèixer-vos ;)
Una abraçada i de nou, gràcies per les teves paraules!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consutajove.cat
">www.consutajove.cat