he tallat la relacio dels meus millors amic perque...AJUDA SISPLAU
Fa uns mesos em vaig colar molt del meu millor amic, vaig decidir ferli la trola perque talles amb la seva novia que era amiga meva, ell va tallar i laltre dia quan vem quedar, estavem parlan i eso m'estava explican les seves penes i l'estava donan el colze, i vaig liarme amb ell, ell quan ens estavem lian va apartarse i em va dir que que feia? , jo li vaig dir que volia probar avera si es sentia millor, em va dir que no que passava de aquests rollos, i li vaig haver dedir tota la veritat i que li vaig fer una trola i eso, ara no em parla, i la seva exnovia menys.
QUEPUUUUC FER? :O AJUUUUDAAAAAA encanra estic super enamorada dell:( mersi
se que lu que he fet esta molt malament. :(
Anissa Ouali

Hola! El més important que has fet és haver-te sincerat amb ell, però tingues en compte que deu estar passant un moment difícil amb la ruptura i ara afegim el que li vas comentar.
Però també és veritat que si estàs enamorada d’ell, podries explicar-li com et sents després de tot el que ha passat, tant per la trola que vas fer, com els sentiments que tens cap a ell, per exemple a través d’una carta. Però tingues en compte que potser ara mateix la seva resposta no serà la que esperes rebre o no tinguis cap resposta.
Si has pogut demanar-li disculpes per la trola, dona li un temps per refer-se de tot i parlar amb tu.
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada! Anissa Ouali @AniOuali