ginecoleg
Bon dia, hi ha alguna manera de que el ginecoleg es doni compte de que ja has practicat sexe?? estic una mica perduda en aquest tema i el meu novio i jo ho volem fer, pero per altre banda no vull que els meus pares s'enterin
graciessss
Mariona Busto

Hola jk!
Si tu no els hi dius (o us enxampen), els teus pares no tenen per què assabentar-se.
Si inicies la teva activitat sexual amb relacions sexuals amb penetració, és important començar a fer-se les revisions ginecològiques. És important que puguis respondre a les preguntes que el metge et faci amb sinceritat, per tal de poder omplir la teva història clínica correctament. Recorda que pots entrar sola a la consulta, si ho prefereixes, i el que parleu és completament confidencial, sempre que no hi hagi res que afecti la teva salut de forma important. Per tant, estigues tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat