La meva parella no vol mantenir cap tipus de relació sexual
Hola!
Tinc novia i portem 7 mesos junts, me l'estimo com a ningú, ella també m'estima molt i m'ho passo molt bé amb ella. Però hi ha una cosa que em te una mica preocupat i és que ella no vol tenir cap tipus de relació sexual, ja hem quedat molts cops a casa seva i a casa meva sols però mai acabem fent res, només a mi m'ha fet un parell o tres de palles i ja està, no es deixa tocar. De vegades també quan quedem a casaem deixa amb tot el calenton perque no ejaculo. Sé que el sexe no és tot en l'amor, i no la deixaré pas per això, però si que es veritat que el les relacions sexuals també són molt importants en una relació.
Em podeu donar algun consell? Perquè, no estic desesperat tampoc, però la veritat es que ja en tinc ganes...
Mariona Busto

Hola claclacla24!
N'has parlat amb ella? És important que en pugueu parlar, des de la confiança i amb molt de respecte. Has d'entendre que cada persona té el seu ritme i és important respectar-lo (així sempre tot anirà millor). Parleu de les pors i preocupacions que teniu, del que us agradaria fer, de com us sentiu i aneu adaptant la vostra sexualitat al ritme que necessiteu. Sabem que no és fàcil, però és important que li donis confiança i suport, que vegi que estàs amb ella i que respectaràs el seu ritme.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat