tinc por
l'altre dia vaig estar amb el meu rotllo i vam acabar follant ell portava condo pero no estic segura... aauella mateixa tarda em.va baixar la regla pero ns si puc estat embarassada
Mariona Busto

Hola jafc!
Si et va venir la regla després de la conducta sexual de risc, en principi podem descartar l'embaràs.
Pensa que mantenir relacions sexuals és cosa de dos i és molt important que tots dos us assegureu que esteu fent servir correctament el preservatiu. És responsabilitat de tots dos! I si no ho veus clar o el noi no vol posar-se condó, NO mantinguis relacions sexuals. El preservatiu hauria de ser una condició i no una opció per mantenir relacions sexuals i poder gaudir de la sexualitat de forma sana i responsable!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat