Nose que fer, Ajuda!!
El meu novio i jo portem ja 5 mesos sortint, el problema es que els dos volem fer algo mes, pero no sabem com. Primer de tot perquè no tenim lloc on fer-ho, a casa sempre hi ha els meus pares i a casa seva també, no sabem on ho podem fer.
L'altra cosa tampoc ser com començar per fer algo mes, perque es senti comode.
Mariona Busto

Hola Anna001!
Qui més que menys s'ha trobat amb una situació similar a l'hora de buscar un lloc amb més intimitat per estar amb parella. Nosaltres poc podem ajudar-te... feu servir la vostra imaginació per trobar un lloc adequat on poder estar tranquils i començar a conèixer la sexualitat compartida.
La nostra recomanació és que aneu a poc a poc, sense presses i que pugueu anar-vos guiant mútuament. La millor manera de saber si s'ho està passant bé i se sent còmode, és preguntant-li. Ell podrà indicar-te què li agrada, com li agrada, de quina manera fer-ho, etc. Sobretot és important que tots dos us sentiu còmodes i que no tingueu pressa, moveu-vos des de la curiositat i aneu experimentant.
Per últim, recordeu tenir preservatius a mà, per si la cosa va a més o per quan arribi el moment ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat