Urgeeent!!
Quasi cada dia em surt del xixi una substància gelatinosa molt estranya. Jo em masturbo i em faig dits però no he tingut mai una relació sexual amb penetració, em fet roce i això però res més. Encara no m'ha baixat la regla per primera vegada i, estic preocupada perquè totes les calcetes terminen esquitxades d'això. Que pot ser??
Gràcies a ADOLESCENTS.CAT pero tenir aquest consultori i ajudar a tots el adolescents posibles, gràcies de tot 💓.
Cristina Albó

Hola Pauliitaa,
Moltes gràcies per les teves paraules, ens encanta que trobeu útil el consultori :) !!! Ens anima molt a seguir treballant resolent les vostres consultes!
No ens dius la teva edat, però pel que ens expliques, si encara no t'ha baixat la regla, el líquid que treus per la vagina i que taca les teves calcetes, és possible que sigui el flux vaginal. Augmenta la seva densitat i la seva quantitat quan està a punt de baixar-nos la regla per primera vegada, és com si el cos ens anés avisant que s'està activant.
Si veus que et molesta molt o que mulles molt les calcetes pots utilitzar salvaslip, tot i que el més recomanable és que no utilitzis res més que calcetes de cotó.
Una abraçada enorme i gràcies de nou per les teves paraules ;)
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat