Embaràs?
Hola, avui ho estava fent amb el meu novio i quan hem tret et condo hi havia semen a la part de abaix del condo. Es possible que hagi entrat semen? En teoria tinc la regla pero mha sortit molt poca sang aquest mes. Hi ha risc dembaràs? Cal que em vagi a pendre la pastilla del dia de despres?
Mil gràcies.
Cristina Albó

Hola Am23,
No entenem molt bé on hi havia semen, dins el preservatiu o fora? No sabem si heu comprovat el preservatiu posant-li aigua i veient si hi havia fugues. Si no ho heu fet, és una forma molt senzilla de comprovar que no s'ha trencat.
Si el que tenia semen era la part externa del preservatiu i el preservatiu no estava trencat, possiblement el líquid blanquinós fos el teu flux. De totes maneres el millor és que vagis al CAP (Centre d'Atenció Primària) de la teva zona i expliquis amb més detalls el que va passar. Si ho consideren et donaran la píndola de l'endemà.
Ens sap greu però no podem assegurar res, ni que no hi hagi risc d'embaràs, ni que sí.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat