Ajuda URGENT!!!!
Hola, fa temps jo parlo amb un noi, es dos anys mes gran que jo, em va ajudar a tornar amb en el que en aquell moment era el meu novio i ha estat sempre. Ara ja fa 3 mesos que estic soltera i crec que m'esta comencant a agradar el meu amic, sempre mha ajudat i m'ha escoltat. La primera vegada que vaig veurel en, persona jo tenia novio pero em vaig posar super nerviosa i no podia ni mirarli als ulls, em va dir que estaba preciosa i no vaig deixar de pensar en ell tota la nit. Ara ell torna de vacances dema i potser quedem, per segona vegada despres de 2 mesos i no se que fer. Ell ga uns dies em va dir que.aqui de poc es declararia a la noia que lagrada que jo se qui es pero no vull perdrel, tinc por de quan el vegi dema no se, jo vull llancarme pero i si em fa la cobra. Ajudeume sisplau!!!!
Mariona Busto

Hola ad19!
Quan expressem allò que sentim per una altra persona, hem d'assumir el risc que l'altra persona no correspongui als nostres sentiments de la mateixa manera... si això passa, hem d'acceptar-ho i no sentir-nos malament, sinó que haurem de veure de quina manera aprenem a gestionar-ho per no patir i podem mantenir la relació d'amistat si així tots dos voleu.
Valora bé que vols fer, si et ve de gust assumir el risc sabent que li agrada una altra noia i vol declarar-se... pensa en els pros i els contres de dir-li i si penses que entre vosaltres hi ha alguna possibilitat, endavant!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat