Erecció
Primer de tot agrair el servei que oferiu. Us explico, tinc 18 anys recent fets i fa anys que em masturbo veient pornografia. Fins aquí cap problema d'erecció. El problema és que quan em lio amb alguna noia de festa (no sexe, simplement lio) no se'm posa en erecció encara que vulgui i trobi realment guapa a la noia. A què es deu? És culpa de la pornografia?
Mariona Busto

Hola Rosso!
Fixa't que no podem controlar l'erecció voluntàriament, com més volem aconseguir-la, segurament menys es produeixi.
Quina diferència hi ha quan estàs sol a casa masturbant-te de quan estàs amb una noia que t'agrada? Segurament els nervis, les ganes de tenir una erecció i "no quedar malament" davant la noia, estar més pendent del penis que de passar-ho bé... et juguen una mala passada i fan que l'erecció no es doni. La nostra recomanació és que et centris a gaudir, a passar-ho bé, i si no estàs tan pendent de l'erecció, segurament la conseqüència d'estar a gust amb una noia, que t'agrada i sense estar pendent del penis, farà que l'erecció es doni.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat