Sobre una relació?
Hola, bon día/tarde
Aquests últims tres dies (6, 7 i 8 de setembre) me estat parlant molt amb un noi, que es un any mes petita que jo (pero aixo a mi no m'importa gaire). El cas es que durant aquest estiu doncs me liat amb unes cuantes persones i d'alguna m'enpenedeixu una mica, i ell u sap, perque aqiests dies que quedavem ell m'explicaba lá seva vida i jo la meva.
El vas es que cuan anava amb els altres nois tot era molt forçat i es sabia que fos com fos, la quedada acabaría amb lío, pero amb aquest noi es diferent. Quedu amb ell i es que no em sentu incomoda, no sentu que m'hagi de liar amb ell tant rapit (potser no em se explicar gaire be). Ell despres de quedar sempre es com que em semana perdo per no haver-se llençat i a mi la veritat es k ja m'esta be per que crec que m'estic enamorant d'ell i doncs lo maxim que hem fet es en plan pico i estar acurrucats junts al sofá (m'encanta😍)
[i pensareu, i aixo a que ve?]
El día 13 ell s'enva a viure fora (a 30 min de on vivim ara) i amb la tonteria, en dos o tres mesos no el veure i jo no puc anar alla per que els meus pares no em deixen. I tinc por, una por brutal a perdre'l. Ell em diu que no vol perdrem mai i esta clar que jo a ell tampoc, es el millor que m'ha pogut pasar, pero que puc fer? Es que tinc molta por i no se com aprontar que estigui lluny de mi...
Mersi
Mariona Busto

Hola No.thing!
Sembla ser que us esteu enamorant!
Ens expliques que no us podreu veure físicament en dos o tres mesos, i per sort avui en dia tenim moltes maneres de seguir en contacte i inclús de veure'ns amb persones que viuen lluny de nosaltres. El que podeu fer és esperar-vos en la distància, si així tots dos voleu, i seguir en contacte a través de les xarxes. Podeu fer videotrucades, escriure-us missatges cada dia, parlar per telèfon i escriure-us alguna carta a mà (sempre fa il·lusió rebre una carta)... sabem que no és exactament el mateix que veure-us presencialment, però si no teniu alternativa, aquesta és una bona opció!
Penseu que el temps passa molt ràpid i si seguiu en contacte, en res hauran passat aquest 2-3 mesos i podreu tornar a estar junts!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat