orgasmes i sexe oral
Hola!
Fa com un mes que vaig començar a tenir les primeres relacions sexuals. Primer de tot, no se quan es te un orgasme. No acostumo a masturbarme sola i no se si algun cop quan ho he fet amb el meu novio he arribat al orgasme. Hi ha alguna forma de saber-ho?
i una altre cosa. A l'hora de fer sexe oral, si no s'utilitza cap protecció hi algun altre risc a part de transmissió d'alguna enfermetat?
graciesss
Mariona Busto

Hola laiukisss!
Doncs només tu pots saber si has arribat a l'orgasme, ja que és una sensació subjectiva que només tu pots sentir i saber si has tingut o no. L'orgasme seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota en forma de petites contraccions a la zona genital.
Pel que fa a la teva segona pregunta, es recomana l'ús d'algun mètode de barrera (preservatiu, per exemple) per fer sexe oral, per evitar el contagi d'algunes infeccions de transmissió sexual (ITS). A part d'això, no hi ha cap altre risc, ni d'embaràs, amb aquesta pràctica sexual.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat